1. Dla kogo ma być przeznaczony hamak?
Jeśli obiektem Twojego zainteresowania jest hamak dla osoby dorosłej, powinieneś wybrać model „single”, mający od 3 do 3,3 metrów długości i od 1,2 do 1,4 metrów szerokości. Z kolei, hamak rodzinny powinien być znacznie większy – o długości od 4,5 metra wzwyż i szerokości około 2 metry. Dla dziecka będzie odpowiedni hamak o długości od 1,5 do 2,5 metra i szerokości od 1 do 1,5 metra. Zawsze lepiej wybrać hamak nieco większy, bowiem dzieci szybko rosną, dlatego też w krótkim czasie mogą one wyrosnąć z zakupionego hamaka.
2. Czy chcesz sypiać w hamaku czy też jedynie wypoczywać?
Jeśli mamy zamiar jedynie wypoczywać w hamaku, można wybrać tradycyjny jego typ. Z kolei, jeśli chcemy nie tylko wypoczywać w hamaku w ciągu dnia, ale również wykorzystywać go również jako miejsce do spania, musimy zainwestować w odpowiednią osłonę. Mamy tu do wyboru moskitierę, która ochroni nas przed wszelkimi, atakującymi w nocy insektami. Dobry będzie też hamak-namiot, który posiada dodatkowe wodoodporne zadaszenie. Pamiętaj, że hamak podczas snu należy zawiesić o 30-40 cm wyżej niż podczas popołudniowej sjesty.
3. W jakim miejscu chcesz rozwiesić hamak?
Najlepiej jest rozwiesić hamak między dwoma drzewami. Jest to zdecydowanie najbezpieczniejsza i najbardziej stabilna opcja. Można też dokupić do hamaka stelaż, najlepiej drewniany, bo jest bardziej stabilny. Hamak możesz też zamocować na hakach, które wbijesz w ścianę na werandzie.
4. Jak zabezpieczamy zawartość przesyłki?
Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej zabezpieczyć przesyłkę podczas transportu, tak, by doszła w nienaruszonym stanie do adresata. Wszystkie zamówienia wysyłane są w kartonach papierowych. Ewentualne wolne przestrzenie w paczce wypełniane są dodatkowymi elementami papierowymi. Jeżeli paczka tego wymaga, stosujemy folię stretchową. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Większość zamówień wysyłamy tego samego dnia. Maksymalny czas oczekiwania na dostawę wynosi 14 dni i dotyczy tych produktów, przy których widnieje informacja "Czas oczekiwania na produkt ponad 7 dni."
6. Czy jest możliwa płatność za zakupiony towar w momencie doręczenia przez kuriera?
Przy składaniu zamówienia klient wybiera najdogodniejszy dla niego sposób zapłaty jak i transportu. Aby zapłacić za przesyłkę przy odbiorze, podczas składania zamówienia należy wybrać firmę kurierską DPD.
7.
Jakie dostępne są sposoby płatności?
W naszej firmie mają Państwo możliwość zapłaty:
- przy odbiorze,
- przelewem na konto,
- kartą kredytową,
- PayU,
- Przelewy24,
- PayPal.
8. Czy można dokonać zakupów bez rejestracji?
Tak, oczywiście. Nasz sklep umożliwia dokonanie zakupów jednorazowych. Zachęcamy jednak do rejestracji, gdzie można monitorować swoje zamówienia.
9. Czy wysyłamy towary za granicę?
Przesyłki zagraniczne wysyłane są po wcześniejszej wpłacie za zamówienie. Tabela opłat wysyłek zagranicznych znajduje się w zakładce
Dostawa i koszty.
10. Czy można zwrócić towar?
Towar można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony czy zniszczony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.